מימון לרכב חדש


•    תמיד חלמת לרכוש רכב חדש?
•    מחפש אפשרויות מימון
משתלמות במיוחד?
•    מימון ללא מקדמה ובתנאי החזר נוחים במיוחד?


מימון לרכב חדש בתנאים הנוחים במיוחד! 100% מימון, 0% מקדמה ותשלום חודשי נמוך. פנה אלינו עוד היום ואנו נספק לך מימון שיאפשר לך לרכוש את הרכב שעליו תמיד חלמת.
התנאים הכי טובים בשוק!



איך זה עובד? לחץ כאן


מימון לרכב חדש

רכישת רכב חדש


כאשר רוכשים רכב חדש כרוך הדבר בהוצאה כספית גדולה, ולכן חשוב לעשות זאת בצורה חכמה. לרוב האנשים אין בידם את כל הכסף הדרוש לצורך רכישת הרכב ולכן הם פונים לחפש מקורות מימון שונים. כיום יותר מאי פעם יש אלטרנטיבות שונות לצרכי מימון לרכישת רכב, כך שכל אחד יכול לבחור באלטרנטיבה הטובה ביותר עבורו.

מה חשוב לבדוק לפני קבלת מימון לרכב חדש

כאמור יש גופים שונים המספקים מימון לרכב חדש. גורם ראשון הם הבנקים, גורמים נוספים הם חברות האשראי, חברות ליסינג וכדומה. כל הלוואה לרכישת רכב כוללת בתוכה תנאים שונים. את ההלוואה מחזירים מידי חודש לתקופה שסוכמה מול הלווה, ובכל חודש יש להשיב סכום מסוים מההלוואה, לפי תחשיב שכולל בתוכו את אחוז הריבית. יש מקורות מימון אשר דורשים תשלום מקדמה ויש כאלו שלא.

מימון לרכב חדש מהחברה

מימון לרכב קיה חדש - KIA
מימון לרכב יונדאי חדש
מימון לרכב טויוטה חדש

0% מקדמה

אחת האלטרנטיבות הנוחות והטובות שמוצעות כיום היא קבלת מימון לרכב חדש ללא מקדמה. באפשרות זו כל ההחזר מתבצע במהלך חודשי ההחזר, ואין צורך בתשלום של מקדמה. אפשרות זו מוצעת גם היא על ידי ספקי מימון שונים, ולפיכך יכול כל אדם להתחדש ברכב חדש מבלי שיהיה עליו שלאת בעול תשלום המקדמה.

ליסינג מימוני

מימון לרכב חדש ללא מקדמה מכונה גם ליסינג מימוני. בצורה זו אדם יכול להחליט שהוא קונה רכב חדש, מבלי שהוא נדרש לשלם מקדמה בתחילת הרכישה, והוא פורס את החזר ההלוואה על תקופה שבין 36 חודשים ל- 60 חודשים, על פי מה שסוכם מול הגוף ממנו נלקחה ההלוואה.

ריביות נמוכות

כיום יש לא מעט גופים אשר מציעים מימון לרכב חדש, והתחרות גורמת לכך שהצעות הופכות מאוד משתלמות עבור הלקוח המעוניין ברכישת הרכב. בכל מקרה של נטילת הלוואה לצורך רכישת רכב מומלץ לבקש הצעות מכמה גורמים כך שניתן יהיה להשוות ביניהן. חשוב לדעת כי ניתן ומומלץ לעשות משא וממתן על הריביות בכדי להשיג את ההצעה המשתלמת במיוחד.

תשלום חודשי נוח במיוחד

בעסקאות מימון לרכישת רכב ללא מקדמה  ניתן להחליט כיצד תראה פריסת התשלומים, וכך יכול הלקוח לבחור אם לשלם בכל חודש סכום זהה או בכל פריסת תשלומים אחרת שתהיה נוחה לו. יש המעדיפים להתחיל את תשלום החזר ההלוואה בסכום יחסית גבוה, ואחרים מעדיפים דווקא לשלם חלק ניכר מההלוואה בסוף מועד התשלום.

הצעה משתלמת במיוחד

אנו מספקים מימון לרכב חדש בתנאים סופר משתלמים. פנה אלינו ונשמח לשלוח לך הצעה המתאימה ביותר עבורך.


יש לך שאלה? צור קשר לייעוץ חינם
צריך מימון לרכב? צור קשר
       
✔ עד 200,000 ₪ באישור מהיר!
✔ ייעוץ חינם ללא התחייבות
✔ מימון לרכב יד שניה / חדש
✔ תנאים סופר אטרקטיביים
✔ בדיקת זכאות מהירה
✔ עד 100% מימון!

מימון לרכב חדש



מימון לרכב יונדאי





       
✔ עד 200,000 ₪ באישור מהיר!
✔ ייעוץ חינם ללא התחייבות
✔ מימון לרכב יד שניה / חדש
✔ תנאים סופר אטרקטיביים
✔ בדיקת זכאות מהירה
✔ עד 100% מימון!